La Càtedra WeCare de la Universitat Internacional de Catalunya forma part del projecte europeu RAPHAEL – Integrating a palliative care approach for patients with heart failure, una iniciativa finançada pel programa Horizon Europe. Aquest projecte té com a objectiu integrar un enfocament de cures pal·liatives en pacients amb insuficiència cardíaca a tot Europa.
La participació de la Càtedra WeCare en el projecte RAPHAEL es va formalitzar el 1 de febrer de 2024, data en què vam assumir el lideratge d’un dels paquets de treball del projecte. Aquesta implicació ens permet aportar la nostra experiència en recerca aplicada en cures pal·liatives i modelatge clínic, treballant conjuntament amb altres institucions acadèmiques, centres sanitaris i partners tecnològics europeus.
Per conèixer més sobre el projecte i veure els vídeos relacionats amb els avenços i l’impacte de RAPHAEL, et convidem a visitar la següent playlist de YouTube.





